fredag, oktober 15, 2010

Pappa är hemma !!
Japp idag kom jag tillbaka till Beijing igen, men det var snubblande nära att jag fick stanna ett tag till i Taipei. Taxin hämtade mig 2hr innan flyget skulle gå vilket brukar vara gott om tid, framförallt så tidigt på morgonen. Men efter 35min körning satte ett vägarbete stopp för flödet och minuterna sprang iväg. Dock så gick det vägen denna gången oxå och det var ju åtminstone inte någon kö när jag checkade in 35 min innan Boarding. Jag landade i god och lyckades dessutom jobba någon timme innan jag kunde hämta barnen på skolan. På kvällen efter maten gick vi en runda i området och barnen ville ivrigt visa ett utsmyckat Halloween hus i River Garden. Emil, Ella och Linnea följde oxå med och efteråt stannade vi på ett glas rödvin hos Blomborgs innan det var dax att gå hem och ha Fredagsmys med barnen.



Inga kommentarer:

Site Meter