fredag, september 03, 2010

Händelserik vecka i Japan!
Efter en helg för mig själv med barnen, eftersom Jennie låg sjuk, så bar det av en dag försenat till Tokyo. Som vanligt hade jag väldigt flytt med mitt flyg till Tokyo. Gaten låg halvägs till terminal 2 och inte nog med det utan då skulle vi bussas ut till planet på startbanan. Det var 1.5h försenat och dessutom en sliten Boeing 738 från 70-talet. Inte ens Business såg tilltalande ut. Med tanke på temperaturen ombord undrar jag om Kapten trodde det var pingviner han lastat planet med. Sony Ericsson's resebyrå skall få det hett om öronen på Måndag !!!
Hursomhelst så lyckades jag alltså ta mig till Tokyo och hade tom checkat in innan klockan 01:00 på Måndagsnatten. Veckan var som vanligt fullspäckad med möten och presentationer så det fick bli lunch i någon av bilköken längs vägen hela veckan !!!

Ånej ! När man är i Japan bjuds det på riktiga läckerheter från ett utsökt Japanskt kök. Efter en lyckad vecka bar det åter hemåt till Beijing på Fredags eftermiddagen och jag landade runt 19:00 tiden.

Inga kommentarer:

Site Meter