onsdag, mars 17, 2010

Spygrön Racerbil i Sverige !
I Måndags tog jag flyget från Beijing till Köpenhamn för att tillbringa 3 stressiga dagar i Sverige. Klockan 18:00 GMT+1 landade jag i Köpenhamn och hämtade ut denna otroligt snygga, snabba och välutrustade sportbil. En spygrön Ford Fiesta ! I tre dagar körde jag detta vråååål åk mellan Härslöv och Lund.

Som vanligt hann jag med att "Speed" träffa föräldrar och svärföräldrar, men det blev även ett biobesök med svågern för att få se på AVATAR. Dessutom träffade jag Daniel Westling på kontoret i Lund !!! :)

2 kommentarer:

Johan sa...

Ja, det är helt otroligt att man kan träffa en sådan celebritet i Lund. Jag har också sett honom ett antal gånger i norra Lund. Har han en affär med någon ung Lunda-studentska kanske - som inte Victoria vet om?

Unknown sa...

En riktig Tiger Woods den däringa snubben......

Site Meter