lördag, mars 06, 2010

Så här skall en Lördag avslutas !
När vi kom hem efter vår lyckade shoppingtur så sprang Jasper genast upp för att testa de nya PSP spelen medan Julius sprang in till kompisen Gustav med en "Diablo" som det genast började leka med. Jag själv klädde snabbt om till jogging utrustning stoppade i hörlurarna, satte på iPoden och gav mig ut i 8km spåret. Jennie hämtade upp grannen Lena och gick en promenad. Efter att vi varit lite hurtiga och duschat så cyklade vi bort till EuroPlaza för att äta en bit mat på Blue Frog.



Efter god mat och god dricka cyklade vi tillbaka till River Garden, svidde om till pyjamas och bekväma kläder och satte oss med lite Lördags godis framför deltävling 1 i 2010 års Melodifestival. Jag själv råkade spilla ut ett par droppar Martell V.S.O.P i en cognacs kupa och då var det ju bara att förtära snabbt innan det avdunstat i glaset. I morgon väntar lamp marknaden !!!!

2 kommentarer:

ted lindberg sa...

Hej, vad ser jag en Tiger vad jag längtar. Idag blev det årspremiär för hojen 3,5mil på direkten! sängen kommer säkert att kännas extra skön, däremot ser det ut som golfen får vänta minst en vecka till. Börjar få abseninstbesvär!!
Pussar och kramar fån Lindbergs

Jessica sa...

Hej,
var ligger lampmarknaden nuförtiden?
Är det "Visdanfo" menar? Den som åtminstone låg åt IKEA-hållet förut.
Hörde nåt rykte om att den var flyttad mer inåt stan?

Jag åker till Peking om 1½ vecka för att senare i höst åka för att plugga ett år. Vore kul att få koll på såna här ställen tills dess.

Har ni bilder från marknaden så lägg gärna ut dem.

Site Meter