söndag, februari 28, 2010

En riktig skit helg !
Japp den här helgen började inte strålande direkt. Natten mellan Torsdag och Fredag började Jasper att kräka så sömnen blev något upphackad. Strax efter ett möte på eftermiddagen svällde sedan min mage upp rejält och ett otäckt illamående infann sig. Mao var det bara att sätta sig i Buick:en och köra hem. Det blev ingen mat på kvällen, men jag lyckades gå med Julius på ishockey träning i varje fall. Men på natten var det kört då var det utgifter till både höger och vänster. Jag sov i princip till lunch, men sedan var det faktiskt helt ok och lyckades tom laga middag på kvällen. Tur var väl det eftersom när Jennie gnällt en halvdag på att det var tråkigt att bara vara hemma så började hon spy ordentligt och låg sedan pall hela Lördagen.
På Söndagen var Jennie fortfarande sängliggande så jag och barnen åkte till Fundazzle för att roa oss innan det via ett Apple & McD besök begav sig till skräddaren för lite inköp. På eftermiddagen hade vi bestämt att vi skulle köra lite motor-cross, men det blev inställt så vi passade på att bada istället.



Efter bad och middag (Oxfilé a la Mattias) så tog jag ungarna och fyrverkerierna i bilen och körde bort till Leman Lake ingången för att möta upp familjen Hellberg. Det är nämligen sista dagen på Spring Festival så nu skall man smälla ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Site Meter