fredag, december 10, 2010

Sista Affärsresan Som Anställd i Kina !
I Måndags bar det åter av mot Tokyo, men denna gången var allt lite speciell eftersom detta är min sista affärsresa som anställd i Kina. Även om det verkar som om Tokyo och Beijing ligger hyfsat nära, så tar det ändå en stund att åka dit. Klockan 08:00 lämnade jag huset i Måndags och först klockan 17:00 var jag incheckad och placerad på mitt rum i Shinagawa Prince Hotel i Tokyo. Det blev som vanligt väldigt intensiva dagar på kontoret och inte så mycket tid till annat förutom lite utsökt mat, men det finns det i massor !
Från rummet kunde jag se Tokyo Tower !
Klara höst färger längs tågrälsen och Julpyntat på hotellet


Hmm, maten kan man absolut inte klaga på i Japan !

1 kommentar:

ted lindberg sa...

Hej, det ser verkligen mysigt ut kanske man kunde åka med på en affärsresa till Japan! Verkar intensivt dessa sista dagar i KINA DET HAR BARA GÅTT FORTARE OCH FORTARE. Nu närmar sig hemresan med stora steg Syns snart Välkomna hem
Eva&Ted

Site Meter