måndag, maj 17, 2010

Uppnåt mål dagen innan utgångsdatum!
För ganska exakt 1 år sedan levererade Anders Lundqvist en Silva ex3_connect stegräknare till mig. Sedan dess har jag i princip alltid haft den på mig under vaket tillstånd. Detta är en stegräknare som kan lagra resultat för att sedan laddas upp på Silva Connect hemsida. De har bl a en funktion som kallas "Walk the world" där man kan se sin status jämfört med andra anhängare. När jag först började jag använda min stegräknare låg jag på 1500+ i resultat listan, men började genast sätta upp mål för att ta mig framåt. Det började med att komma ikapp Anders, Bodil och Maria som haft sina 1 månad längre än mig, sedan var det topp 1000, topp 500, topp 100 som gällde. När topp 100 åstadkommits var det topp 20 som gällde dvs en plats på "Walk the world" första sida.

Under en längre tid har jag närmat mig topp 20 sakta men säkert, men efter en 22:a placering under väldigt lång tid så hade jag nästan gett upp hoppet. Men igår, 1 dag innan bäst före datum, kom glädje beskedet ! Efter en uppladdning av data igår så visade sig att jag äntligen uppnått mitt mål 364 dagar och 5 600 000 steg äldre.

3 kommentarer:

ted lindberg sa...

Hej, man får böja sig för "Masse" eller är det inte Du?
Stolta föräldrar!

Unknown sa...

Nej inte Masse, utan dancingsaint från China

Anonym sa...

Hej Mattias, fantastiskt bra jobbat, att så målmedvetet ha kämpat sig upp på förstasidan på Walk the world! Vi på Silva är mäkta imponerade och önskar komma i kontakt med dig. Om du läser den här kommentaren, kontakta gärna mig på karolina.krejci@fiskars.com. Vänliga hälsningar, Silva-teamet.

Site Meter