lördag, november 21, 2009

Äntligen alla ärende avklarade !
Ja, efter Tyska Slaktaren så var det slut på ärende. Jennie har en kass rygg och åkte med Lisen till Gahood massörerna för att fixa till den. Samtidigt började Jag att förbereda dagens kvällsvard. Jag tog cykeln till Market Place för att inhandla färsk Lax, Citroner och Rödvins vinäger. Sedan beställde jag Iris Roll & Merry Roll från Haru innan jag började förbereda "A La Haru Lax" med potatis plättar och varm "Sweet Chili & Lemon Juice Creme Fraiche"
17:30 tog jag åter cykeln för att hämta upp Sushi'n innan jag fräste på Laxen på järnet ! Och tänka sig tom Jennie kan numera säga att hon är sugen på Sushi !
Naturligtvis åtnjuts allting med ett par Stora, Kalla YanJing Beer !!
Skål på er !!!

1 kommentar:

ted lindberg sa...

Jaha hade man inte gikten att tänka på kunde man tänka på Beijing beer!! men man får väl sukta en Beijing beer är en Beijing Beer
ted

Site Meter