tisdag, september 29, 2009

Idag var det dax för mig att bekänna färg ! Klockan 07:00 bar det av för uppskrivning till körkort. På vägen läste jag email och såg att "Den sämsta Kossan i Huset", som vi kallar henne, hade skickat email där det stod att jag behövde boende bevis. Efter en vulgär U-sväng och lite jidder på klubb huset var vi iväg igen. 08:58 (09:00 stängdes dörrarna) anlände jag springande in till lokalen där den Kinengelsk talande vakten precis kallade in horden. 
45 minuter senare satt jag glad i Taxi för att ta mig till Yashow och möta upp Lindberg's & Brobäck's klanen. Jag hade nämligen lyckats att överträffa 90% rätt på 100 frågor och var således beviljad ett Kinesiskt körkort. GRATTIS till mig !!
Vi dumpade Mari och Jennie på Yashow och styrde själv in mot the Village för en snabb titt i Hello Kitty affären innan vi beställde bantar meny på McD. Sedan bar det av till Fun Dazzle. 
Innan man börjar leka måste man läsa ordningsreglerna NOGA !!!

Efter 1.5 timmes bus åkte vi vidare till Tyska Slaktarn för att köpa färs. Nu skulle det nämligen bjudas på Köttbullar, sås och potatis av Mästerkocken från Mörarp.

Inga kommentarer:

Site Meter