tisdag, september 29, 2009

Efter en storartad helg, med förvisso rätt tråkigt väder, så var det slut på ledigheten för min del. Jag skulle nämligen ge mig av till lilla grannbyn Lang Fang (3.8Milj) och besöka en "liten" kinesiskt fabrik (20 000 anställda) som tillverkar mobiltelefon delar (typ 30M i månaden) till framförallt Nokia. Brobäckarna begav sig till Sommar Palatset och Jennie med barnen stannade hemma i River Garden för att leka.



Vädret var betydligt bättre och besökarna hade en bra dag på palatset. De fick även uppleva hur det är att vara ett "Världs arv" eller...? De Kinesiska besökarna gav i varje fall blanka F--A--N i det jag trodde var ett av Beijing's stoltheter och studerade istället de två blonda barnen. - Och ser ni vad konstigt ? De äter glass !!!!

På kvällen begav sig Fredrik in till Sony Ericsson för att hämta upp mig för en grabb shopping på Yashow. Något sen fick jag istället ansluta till Yashow för en 30min shopping innan vi avslutade lyxigt på den Japanska restaurangen Matsuko. Här fick det räcka med ett 10-tal rätter, men vilken kvalitet. Än en gång tror jag Freddan var nöjd ! 

Inga kommentarer:

Site Meter