tisdag, augusti 25, 2009





Idag Måndag är det sista heldagen i Beijing för Mormor och Morfar. Därför ville de utnyttja dagen därefter och sade hejdå till barnen på morgonen och följde med mig i bilen till Sony Ericsson. Därefter bar det av mot Hohoi (med modification för stavningen) för ett besök i Hutong kvarteren och den mysiga sjön. Efter det bar det av mot Sony Ericsson igen, dels för att spana in det shopping mall som ligger här samt för att äta lunch med mig.
På eftermiddagen blev det lek med barnen innan vi avslutade dagen med sista måltiden ihop och lite avkoppling i soffan med barnen.

1 kommentar:

Iris sa...

Hej!
Detta meddelande är till Julius.
Vad roligt ni ser ut att ha i Beijing! Jag saknar er alla! Hoppas du skriver snart till mig och berättar vad ni håller på med i skolan! Kram till dig och krama mamma, pappa och lillebror från mig!
Iris

Site Meter