söndag, februari 15, 2009

Veckan knallade på i stort sett som den brukar, men med ett undantag ! På Onsdagen spelade jag innebandy på en av de internationella skolorna (WAB) i Shunyi området. Detta tillsammans med andra svenskar och ett gäng pådrivande finnar. I två timmar ångade de på utan avbytare och utan pauser mellan matcherna. På Torsdagen började träningsvärken komma, men det var helt ok. Och sen kom Fredagen........

Jag hade fruktansvärd smärta i nästan alla delar utav kroppen, tom muskeln mellan tummen och pekfingret så stackars Julius fick träna utan mig på isen på Fredag kvällen. Inte en chans att jag vågade snöra på mig skridskorna !!!
Idag är det alla hjärtans dag och detta firades naturligtvis med 24h NON STOP sex akt !!!


Nja, inte riktigt ! Men, vi fick äntligen tummarna loss och åkte till den lokala cykelhandeln för att inköpa cykel till mig och Jennie. För totalt 2119RMB (2500spänn) fick vi varsin "City Bike" med 18 växlar, barnstol, varsitt lås, cykelkorg, cykelpump, samt inställning, montering och hemkörning! Prutat och Klart !! :)


Detta är faktiskt ganska dyra cyklar men märket är ett kvalitets märke i Kina "GIANT" !
När vi kom hem firade vi dagen med utsökt hemlagad mat och avslutade med Chocklad, Jordgubbar och Skumpa med huset fullt av röda rosor !!!!

Inga kommentarer:

Site Meter