lördag, mars 26, 2011

Precis som "Fredde" i Solsidan - Grillkungen !
Idag när Jasper hade sin vanliga Lördags träning åkte jag till ICA Maxi i Löddeköpinge för att handla lite mat. Under min vanliga runda i affären råkade mina ögon fastna lite extra på ett riktigt prakt exemplar och dessutom till för säsongs pris. Naturligtvis kunde detta inte motstås !
Medan jag packade upp matvaror åkte grillen fram i den sköna solen och 12.5min senare började korven svettas rejält på det varma gallret. Otroligt stolt och lycklig över säsongs premiär började jag sedan packa upp och montera min nya ögonsten, NATURLIGTVIS en
!!!!!!

Således kunde vi tillaga Lördagens festmåltid på detta praktexemplar och dessutom få njuta ännu en gång av grillad mat denna dag. Dock tyckte många detta var väldigt festligt och började kalla mig "Fredde" från Solsidan som oxå han delar min passion för grillkonst !!!

Inga kommentarer:

Site Meter