lördag, november 06, 2010

Idag har det varit full rulle!
Idag är det Lördagen innan jag åker till Sverige, så då måste man passa på. Jag började med en rask promenad medan Jennie fixade till sig för att åka till stan. Det var så otroligt skönt så när Jennie åkte passade jag på att springa en mil. Efter lite lunch på McDonalds kom Jennie tillbaka och medan barnen lekte cyklade jag till Beidong för att beställa en markis. Det blev dessutom några tallrikar och skålar ! Sedan bar det av i hast till Doktorn för att kolla lungor och dylikt eftersom barnen dragit på sig en otäck hosta. Det var inget utöver det vanliga för en förkylning så doktorn gav klartecken för båda barnen. Efter ytterligare en promenad var det dax att göra sig i ordning för kvällens festligheter hos Samina, men det var nästan synd att dra in barnen för duschen när de hade så mysigt på gatan. Det skulle bli Indisk fest på OrchidGarden i närheten av WAB. Efter ett par rundor hittade vi till sist Samaina's fina hus, och vilken god mat de hade lagat !
Så mycket fina grejor ! Vad skall jag välja ?
På väg till Beidong, undrar om de rensar kanalen eller om de fiskar !?
Barnen leker på gatan !

Inga kommentarer:

Site Meter