måndag, juni 08, 2009

Oj, oj, oj ! Äntligen kommer dem och sjunger. Här har man suttit sedan klockan 04:00 och väntat, och väntat. Vilken överraskning det blev !!!!
Efter lite skönsång så var det alltså dax att bryta upp lite paketer. Det blev fina blommor, Skjorta, Massage och ett par shorts. Sedan hade barnen (och framförallt frun) lyckats hålla en fotografering hemlig, vilket blev en mycket trevlig övverraskning. Alla älsklingar i en och samma ram !!!


Efter lite shopping och fin glass på Coldstone så nalkades det kväll och grillning samt en massa gratulationer från fjärran väster !!! Efter maten var det dax att ta upp jakten på de försvunna stegen. Jag hade fått för mig att under 7 dagar gå 140 000 steg. Tyvärr nådde jag inte riktigt hela vägen utan fick nöja mig med 137 606 steg. Dock så förbättrade jag dagsnittet över en vecka från svårslagna 16149 steg till närmast oslagbara19658 !!!!

2 kommentarer:

Familjen Skörvald sa...

Vad menar du?
Vi är ju inte med på bild, så alla älsklingar är ju inte med...
Kramar från Familjen Skörvald

Mattias sa...

Nej, det förstås ! Dig glömmer man ju så lätt Magnus !!!!!??? Du är ju så liten och försynt

Site Meter